اصفهان، خیابان مرداویج، ابتدای خیابان رسالت، ساختمان مرداویج، طبقه‌ی ۶

لیزر موهای زائد در اصفهان

logodark

فهرست مطالب

از بین بردن موهای زائد تا حد زیادی با زیبایی ارتباط دارد. هرچند فمنیست‌ها تلاش می‌کنند به بانوان و آقایان بقبولانند که داشتن موی بدن بخشی از طبیعت آنهاست، اما هنوز هم بسیاری از بین بردن ‌آن را با زیبایی و پاکیزگی در یک راستا می‌دانند.

اما روش‌های خانگی زدودن این موها بسیار وقت‌گیر، کوتاه‌مدت و حوصله‌سر‌بر است. به‌همین دلیل تکنولوژی به جای روش‌های قدیمی را گرفته. در میان شهرهای ایران دستگاه لیز اکسنتو الکس و اندیگ از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در اصفهان است و با انتخاب کردن یک کلینیک معتبر می‌توانید با خیال راحت برای این کار اقدام کنید.

چرا باید لیزر را جایگزین روش‌های قدیمی کرد؟

لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای بدنتان است؛ دلایلی که در ادامه می‌گوییم، در میان مراجعین ما در مطب دکتر مینا در اصفهان از دلایل اصلی تصمیم برای این جایگزینی بوده است.

لیزر موهای زائد راهی سریع است

وقتی صحبت از سرعت می‌شود بسیاری استفاده از تیغ یا ژیلت را پیشنهاد می‌کنند. اما استفاده از این دو وسیله می‌تواند باعث ضخیم شدن موهای بدن شما، ایجاد موهای زیرپوستی و همچنین تیره شدن پوستتان شود.

راه‌های دیگر مانند موم انداختن و استفاده از پودرهای موبر هم، بسیار وقت‌گیر و دردناک است. به‌‌همین دلیل است که افراد هر روز بیشتر و بیشتر به‌سمت لیزر موهای زائد می‌روند. هرچه ناحیه‌ کوچکتر باشد، این کار زمان کمتری طول می‌کشد.

دردناک نیست

تا چند سال پیش افراد با دستگاه‌های لیزر هم تا حدی درد و سوزش تحمل می‌کردند. اما امروزه با پیشرفته شدن دستگاه‌ها، خبری از آن سوزش و درد نیست. علاوه‌بر آن سرعت انجام لیزر آنقدر زیاد است که اگر دردی هم باشد غیرقابل‌تحمل نخواهد بود.

دقت بالایی دارد

در بعضی از قسمت‌های بدن که ردیف نازکی از موهای زائد وجود دارد یا دسترسی به آن سخت است، استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد کاربرد بسیاری دارد. بسیاری از مراجعین ما این امر را یکی از مهم‌ترین دلایل مراجعه‌ی خود می‌دانند. مثلاً حذف نواحی کوچک مو از اطراف ابرو، لب بالایی، بینی، خط بیکینی یا خط مو جزو این موارد است. ضمن آنکه با لیزر موهای زائد رشد موهای زیرپوستی نیز کاهش پیدا می‌کند.

همیشگی است

با انجام لیزر برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان راحت می‌شوید. فقط کافی‌ست که بعد از مدتی برای شارژ مجدد به کلینیک‌‌ها مراجعه کنید.

اعتمادبه‌نفس را بالا می‌برد

با لیزر موهای بدن خود،* پوشیدن لباس‌هایی که دوست دارید برایتان ساده‌تر خواهد شد؛ زیرا علاوه‌بر آنکه پوست شما بدون مو است، زیبا و شفاف و درخشان نیز هست. همین باعث می‌شود اعتمادبه‌نفستان بالاتر برود و حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

بوی بد بدن از بین می‌رود

وقتی ریشه‌ی مو کاملاً ازبین برود، امکان تجمع و رشد باکتری نیز وجود نخواهد داشت. در این نقطه از بین می‌رود. لیزر موهای زائد محیط مناسب برای رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطلوب را از بین می‌برد.
البته ما همیشه به مراجعین لیزر موهای زائد خود در اصفهان می‌گوییم که تعریق آنها از بین نمی‌رود. زیرا غدد تعریق و فولیکول‌ها باهم متفاوت هستند.

برای کاهش تعریق زیر بغل می‌توانید روشی مانند بوتاکس را امتحان کنید.

لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد چطور انجام می‌شود؟

در زمان مراجعه برای ازبین‌بردن موهای زائد، اوپراتور دستگاه نور لیزر را روی ناحیه‌ی موهای زائد قرار می‌دهد. پالس‌های ساطع‌شده از لیزر به مو به فولیکول‌های مو هدایت می‌شوند و رنگدانهٔ درون فولیکول نور لیزر را جذب می‌کند.

فولیکول‌ها از کیسه‌های کوچکی در پوست شما تشکیل شده‌اند که در آن موهایتان رشد می‌کنند. این انرژی نور سپس به گرما تبدیل می‌شود و به فولیکول مو آسیب می‌رساند یا آنها را از بین می‌برد.

پس از لیزر موهای زائد برای مدت طولانی رشد نمی‌کنند و در برخی موارد به‌دلیل آسیب‌هایی که به هر فولیکول مو وارد می‌شود، دیگر رشد نمی‌کنند. درواقع این پرتوهای لیزر با هدف قرار دادن ملانین (رنگ) موها کار می‌کنند.

موها در سه فاز مختلف رشد می‌کنند و برای اینکه لیزر به‌طور مؤثر ریشه را از بین ببرد، موها باید در مرحله رشد باشند؛ به همین دلیل است که چند جلسه برای از بین رفتن تمام موها موردنیاز است.

لیزر موی زائد در اصفهان برای چه کسانی انجام می‌شود؟

دستگاه‌های جدید و به‌روز لیزر برای هرنوع مو و رنگ پوستی جوابگو است. اما برخی از انواع رنگ پوست نتیجه‌ی بهتری دریافت می‌کنند. درمان اغلب برای کسانی که پوست روشن و موهای تیره دارند نتیجه سریع‌تر و بهتر است. در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

رنگ مو

موها فقط باید به اندازه‌ی کافی تیره باشند تا لیزر رنگدانه را هدف قرار دهد. بدون ملانین در فولیکول‌های مو، کسانی که موی بور، سفید، خاکستری و قرمز دارند معمولاً نتیجه‌ی خوبی از لیزر موهای زائد نمی‌گیرند.

رنگ پوست

در گذشته، فناوری لیزر موهای زائد با رنگ‌های پوست روشن‌تر و موهای تیره بهترین کار را داشت و برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر، افرادی که پوست سبزه یا تیره داشتند به دلیل نگرانی از تغییر رنگ، جای زخم و خطرات انواع آسیب‌های پوستی توصیه نمی‌شد.

برای اینکه لیزر موهای زائد موثر باشد، تضاد بین رنگ پوست و رنگ مو لازم بود، در غیر این صورت، این خطر وجود داشت که رنگدانه‌های طبیعی پوست هدف قرار داده شود و نه رنگدانه مو و همین سوختن پوست را به‌دنبال داشت.

خوشبختانه این مشکل با دستگاه لیزر اکسنتو الکس اندیگ در کلینیک دکتر مینا در اصفهان، با طول موج‌های مخصوص خود، گزینه‌ای مطمئن برای رنگ پوست‌های مختلف است.

لیزر موهای زائد اکنون با تنظیماتی پیچیده‌تر شده است که بسته به پوست و ترکیب رنگ طبیعی مو قابل تنظیم است.

جنس مو

موهای زبر بهتر از موهای نازک نتیجه می‌دهند. یعنی برای آنکه بخواهید موهای نازک خود را نیز از بین ببرید، باید چند جلسه مراجعه کنید تا موهای نازک و کرکی شما به‌شکل کلفت و مشکی‌تری رشد کنند.

حالا نوبت آن است که چند جلسهٔ دیگر برای از بین بردن موهای کلفت مراجعه کنید!

به‌دلیل است که ما به مراجعین پیشنهاد می‌کنیم، برای لیزر موهای نازک و کرکی خود را (مثل موهای روی بازو، روی صورت یا روی شکم که حالت کرکی دارند) اقدام نکنند.

دستگاه لیزر موهای زائد اکسنتو الکس اندیگ در اصفهان

مطب دکتر مینا رضایی، علاوه‌بر خدمات پوست، مو و تناسب اندام، خدمات لیزر را هم با یکی از بهترین دستگاه‌های دنیا ارائه می‌دهد.

دستگاه لیزر اکسنتو الکس اندیگ
دستگاه لیزر اکسنتو الکس اندیگ

این دستگاه اکسنتو الکس اندیگ مدل ۲۰۲۳ است و آخرین تکنولوژی سیستم الکس و اندیگ برای درمان موهای زائد است که علاوه‌بر آنکه اثرگذاری آن را بیشتر کرده، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که دربارهٔ آن صحبت می‌کنیم:

ویژگی‌های دستگاه لیزر موهای زائد اکسنتو الکس اندیگ

  • بسیار کم درد است

این دستگاه به‌دلیل داشتن یک سیستم خنک‌کنندهٔ قوی و منبع لیزری که دارد، نسبت‌به نمونه‌های مشابه درد بسیار کمی داشته و عوارضی ندارد.

  • برای پوست‌های تیره و روشن مناسب است

دستگاه لیزر اکسنتو، به دو طول موج مجهز است. طول موج الکساندرایت که برای تایپ‌های پوستی روشن و موهای ضخیم و تیره استفاده می‌شود.

و طول موج اندیگ لانگ پالس که برای پوست‌های تیره و گندمی مناسب است.

دقت بالایی دارد

این دستگاه مجهز به دوربین بزرگنمایی است که دقت اوپراتور را بالا می‌برد.

مناسب خانم‌ها و آقایان

این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد خانم‌ها و آقایان مناسب است.

نکته: در مرکز دکتر مینا، لیزر مو برای خانم‌ها با اوپراتور خانم و برای آقایان با اوپراتور آقا انجام می‌شود.

مضرات لیزر موهای زائد

پیش از همه‌چیز برای انتخاب کلینیک موردنظر خود برای درمان موهای زائد در اصفهان سعی کنید جای معتبر و پرسنل باتجربه‌ای انتخاب کنید. درمورد دستگاهی که لیزر با آن انجام می‌شود هم حتماً تحقیقات خوبی داشته باشید. در صورت انتخاب کردن جای نامناسب برای این کار ممکن است موارد زیر برای شما پیش بیاید:

  • سوختگی‌های اپیدرمی

لیزر موهای زائد توسط افراد کارنابلد می‌تواند بر روی پوستتان سوختگی یا جای زخم باقی بگذارد. این سوختگی‌ها می‌تواند تا حد تاول زدن هم پیش برود.

  • بازگشت مجدد موها

اگر از دستگاه خوبی برای شما استفاده نشود یا درمان را نیمه‌کاره رها کنید، امکان بازگشت موهای زائد شما وجود دارد.

  • ایجاد رنگدانه

احتمال افزایش یا کاهش رنگدانه در نواحی تحت‌درمان وجود دارد. برای پیشگیری از این مشکل، باید قبل و بعد از انجام عمل، به‌طور مرتب از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. مثلاً افرادی که پوست روشنی دارند ممکن است موقتاً پوستشان تیره شود.

  • کاهش اثربخشی در صورت عدم تعادل هورمونی

گاهی اوقات، هیرسوتیسم می‌تواند به‌خاطر تخمدان پلی‌کیستیک یا سایر مشکلات هورمونی باشد. در این صورت بهتر است این مشکلات داخلی برای شما حل شود تا تأثیر و نتیجه‌ی لیزر را ببینید.

  • پوسته شدن

برخی از افراد ممکن است پوسته‌پوسته شدن در ناحیه آسیب‌دیده را تجربه کنند. این اتفاق گاهی اوقات می‌تواند منجر به دلمه یا زخم شود.

  • عفونت

ممکن است آسیب وارد شدن به فولیکول‌ها باعث عفونت شود.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند؟

  • افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی؛
  • بانوان باردار؛
  • افرادی که از داروهای خاص استفاده می‌کنند؛
  • افرادی که بیماری خاصی دارند؛
  • افرادی مبتلا به HSV-2؛
  • افرادی که بدنشان را برنزه کرده‌اند؛
  • بیماران مبتلا به لوپوس؛
  • کسانی که داروهای ضدانعقاد مصرف می‌کنند؛
  • فرادی که اسکارهای کلوئیدی دارند یا مشکلات درمانی مانند اسکار هایپرتروفیک دارند؛
  • افرادی که واکنش‌های شدید هیستامینی مانند کهیر دارند؛
  • کسی که پوست ترک‌خورده یا زخمی‌شده دارد؛
  • افرادی که تتو دارند نباید این کار را در ناحیه تتودار دهند؛
  • فردی که از اسید گلیکولیک، بنزوئیل پراکسید یا اسید سالیسیلیک استفاده می‌کند؛
  • کسانی که از هیدروکینون و سایر کرم‌های سفیدکننده پوست استفاده می‌کنند، باید چند روز قبل از شروع لیزر آن قطع کنند؛
  • افرادی که داروهای آکنه مانند آکوتان، ایزوترتینوئین، رتین-A مصرف می‌کنند، باید شش ماه قبل از لیزر دارو را قطع کنند.
لیزر موهای زائد در اصفهان
لیزر

آیا لیزر مو درد دارد؟

دستگاه لیزر موهای زائد اکسنتو الکس اندیگ به‌خاطر سیستم کولینگ یا خنک‌کننده، درد بسیار کمی دارد.

زیرا بادی بسیار خنک، حین شات، پیش از شات و بعد از شات روی پوست تابیده می‌شود و حس سرّ شدن به مراجع می‌دهد و همین درد آن ناحیه را تا حد بسیار خوبی کاهش می‌دهد.

تجربهٔ مراجعان لیزر موی زائد ما در اصفهان، این است که برای مدت ناچیزی، سوزش کوتاهی را روی پوست حس می‌کنند و این سوزش سریع از بین می‌رود.

پیشنهاد ما برای لیزر موی زائد در اصفهان چند وقت یکبار است؟

برای آنکه لیزر بتواند فولیکول همه‌ی موها را از بین ببرد یک جلسه کافی نیست. بسته به ناحیه‌ای که مد نظر شماست معمولاً ۵ تا ۱۰ جلسه مناسب است. لیزر برای برخی افراد زودتر و برای بعضی دیرتر جواب می‌دهد.

اما تعداد این جلسات از ۵ تا کمتر نیست. فاصله‌ی زمانی لازم برای انجام کار هم بسته به نوع دستگاه ۴۰ تا ۵۰ روز است.

0 +
خدمات
0 +
دستگاه
0 +
مراجعه کننده
0 %
رضایت

دیگر خدمات دکتر مینا

کاشت نخ لیفت و نخ جوانساز

افراد مناسب جهت جوانسازی پوست با نخ جوانسازی صورت با نخ سیلوئت برای زنان و مردانی در دسترس

بوتاکس مو چیست و چه مزایایی دارد؟

موی سر هم مثل صورت به بوتاکس نیاز دارد! چرا؟ زیرا با مرور زمان و شرایطی مانند آلودگی‌ها

پیلینگ پوست چیست و چه مزایایی دارد؟

پیلینگ پوست که در زبان انگلیسی معنای پوست کندن یا پوست انداختن دارد یکی از خدمات کلینیک‌های زیبایی

فرم دریافت مشاوره

تکمیل این فرم در دادن مشاوره بهتر به شما کمک می‌کند.

دکتر مینا رضایی