اصفهان، خیابان مرداویج، ابتدای خیابان رسالت، ساختمان مرداویج، طبقه‌ی ۶

همکاری با هتل های سلامت

logodark

شرکت دوگان ژئوترمال

گروه دوگان ژئوترمال با بهره‌برداری از چشمه‌های آبگرم و انرژی گرمایی آن‌ها، فعالیت گستردۀ خود را از سال 1989 در زمینه انرژی ژئوترمال آغاز کرد و با احداث مراکز سلامت در ترکیه، قدمی مهم در صنعت گردشگری سلامت در این کشور و جهان برداشت.

ترکیه از نظر منابع ژئوترمال و چشمه‌های آب‌معدنی، کشوری غنی محسوب می‌شود و این منابع، ترکیه را به یکی از مهم‌ترین کشورهای اروپایی از لحاظ اسپا و تندرستی تبدیل کرده است. شرکت دوگان ژئوترمال با سی سال تجربه، در پروژه‌های مختلفی از جمله زیرساخت‌ها، سیستم‌های گرمایشی ژئوترمال، چاه‌های حفاری آب سرد و گرم، ساخت جاده، پروژه‌های ساخت فولاد، و منابع بزرگ آب آشامیدنی سرمایه‌گذاری کرده و نیز با سرمایه‌گذاری در گردشگری ترمال نقش مهمی را در صنعت گردشگری ترکیه ایفا کرده است.

مراکز سلامت دوگان، در زیباترین نقاط ترکیه احداث شده است و در آن، خدمات گوناگونی ازجمله اسپا و آب‌درمانی ارائه می‌شود و گردشگران با بهره‌مندی از آب چشمه‌های معدنی و ترمال از مزایایی چون سلامت بهتر و بهبود بیماری‌ها بهره‌مند می‌شوند. این شرکت در تلاش است با ترکیب فواید درمانی چشمه‌های آبگرم و علم پزشکی و نیز با تمرکز بر تندرستی و آرامش جسمی، ذهنی و روحی افراد، کیفیت زندگی آنان را افزایش دهد.

یکی از پروژه‌های دوگان ژئوترمال، Hattusa Vacation Thermal Club می‌باشد که با قدرت شفابخش آبگرم معدنی (thermomineral) و خدمات سلامتی خود، همواره میزبان گردشگران است. در این مراکز، امکاناتی مانند حمام ترکی، اتاق نمک، اتاق گل، رایحه‌درمانی، زمین تنیس، پارک آبی، مرکز تناسب‌اندام و مرکز فیزیوتراپی ارائه می‌شود.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Kazdağları)

هتلی 5 ستاره که به دور از استرس و پیچیدگی‌های شهری، آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. هاتوشا در تمامی خدمات خود، در اندیشه سلامت و آرامش و آسایش شماست و از منابع و روش‌های طبیعی برای فراهم آوردن رضایت شما بهره می‌جوید.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Ankara)

در این اقامتگاه، تمامی خدمات برای سلامت و رفاه حال شما آماده شده است و به شما این فرصت را می‌دهد که با کمک آبگرم معدنی و خدمات سلامت، اسپا و فیزیوتراپی، طراوت روح، آرامش ذهن و شفا و کاهش دردها را به خود هدیه دهید.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Erzin)

با سفر به دهکده تفریحی ترمالErzin ، طبیعت و تاریخ را در کنار هم لمس کنید. این هتل در سواحل مدیترانه و در کنار کوه‌های آمانوس قرار گرفته است و با توجه به تعداد روزافزون اعضای خود، یکی از برجسته‌ترین مراکز سلامت و درمان ترکیه و اروپا است. شما می‌توانید با برنامه‌های درمانی ترمال و روش‌های صحیح پزشکان متخصص، از فواید گردشگری ترمال بهره‌مند گردید.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Bolu)

در این اقامتگاه می‌توانید تمام رنگ‌های طبیعت را در جنگل و دریاچه تماشا کنید و از هوای بی‌نظیر، پوشش گیاهی منحصربه‌فرد و مناظر زیبای این شهر لذت ببرید.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Havza)

این مجموعه با مساحت بیش از 35000 متر مربع، امکاناتی را نظیر مرکز اسپا، اتاق نمک، حمام ترکی، جکوزی، سالن سینما، مرکز بازی و پارک آبی ارائه می‌دهد.

- Hattuşa Vacation Thermal Club (Saray)

این اقامتگاه مساحتی بالغ بر 65000 متر مربع دارد و به ارائه خدمات گوناگون در مرکز اسپا، مرکز فیزیوتراپی، مرکز بازی، مینی گلف، پارک آبی، پارک گردشگری ATV (موتور چهارچرخ) و … می‌پردازد.

فرم دریافت مشاوره

تکمیل این فرم در دادن مشاوره بهتر به شما کمک می‌کند.

دکتر مینا رضایی