اصفهان، خیابان مرداویج، ابتدای خیابان رسالت، ساختمان مرداویج، طبقه‌ی ۶

کلینیک آسا سلامت

کلینیک آسا سلامت شامل کلینیک‌های مختلفی می‌باشد که حوزه کاری هر کلینیک به شرح زیر است:

• کلینیک نورو ماسکولار(بیماری عصب و عضله) در زمینه سندروم‌های خاص بزرگسالی و کودکی، اختلالات عضلانی و بیماری‌های عصب فعالیت می‌کند.
  • کلینیک جامع صرع و تشنج خدماتی را مانند تشخیص، مشاوره و درمان صرع، نوار مغز روتین و طولانی، مشاوره تغذیه در صرع و مشاوره بیماری‌های روانپزشکی در صرع ارائه می‌دهد.
  • کلینیک جامع پیشگیری تشخیص و درمان سکته مغزی به بررسی عوامل خطر ایجاد سکته مغزی و درمان این موارد جهت جلوگیری از ایجاد سکته مغزی، درمان بیماران مبتلا به سکته مغزی و بررسی عروق مغزی داخل و خارج جمجمه از طریق اکو داپلر عروق توسط یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور می‌پردازد.
  • کلینیک تخصصی ام اس (MS) خدمات متنوعی را در زمینه اقدامات تشخیصی و مشاوره و اقدامات درمانی ارائه می‌دهد.
  • در کلینیک تومورهای مغز و بیماری‌های نخاع، تشخیص و درمان تومورهای مغز، بیماری‌های نخاع، دیسک‌های نخاعی و دردهای عصبی نخاعی انجام می‌گیرد.
  • در کلیلینک نروسایکیاتری (روانپزشکی عصبی)، بیماران مبتلا به بیماری‌های مغزی با تغییرات رفتاری، هیجانی و شناختی و نیز روش‌های تصویربرداری و تست‌های نروسایکولوژیک و شناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برنامه چند جانبه جهت درمان به صورت دارویی و غیر دارویی طرح‌ریزی می‌گردد.
  • کلینیک سردرد برای انواع سردرد از جمله میگرن، سردردهای تنشی، سردردهای خوشه‌ای و سایر سردردها روش‌های درمانی مانند بوتاکس، درمان دارویی، درمان‌های روانشناختی، توصیه‌های غذایی و بلوک‌های عصبی درمان می‌کند.

فرم دریافت مشاوره

تکمیل این فرم در دادن مشاوره بهتر به شما کمک می‌کند.

دکتر مینا رضایی