اصفهان، خیابان مرداویج، ابتدای خیابان رسالت، ساختمان مرداویج، طبقه‌ی ۶
روتین پوستی

روتین پوستی روزانه

فهرست مطالب

برای داشتن پوست خوب نیازه که یک روتین پوستی روزانه که اتفاقاً معمولاً چندان هم دشوار نیست رو به کار بگیرید. یک روتین روزانه پوست خوب باعث می‌شود پوست شما دیرتر و کمتر چروک شود، شاداب و درخشان بماند و آکنه و جوش نزند. بسیاری گمان می‌کنند این روتین پوستی فقط با استفاده از محصولات بهداشتی و استفاده‌ی مداوم از ماسک‌ها قابل اجرا است. اما انجام کارهایی ساده برای داشتن یک پوست خوب به شما کمک می‌کند.

از دستگاه بخور استفاده کنید

باتوجه به اینکه ایران آب‌وهوای خشکی دارد، رطوبت‌رسانی به پوست اهمیت بسیاری دارد. از همین رو روشن کردن دستگاه بخور می‌تواند بخش مهمی از روتین پوستی روزانه شما باشد. شب‌ها موقع خواب دستگاه بخور را روشن کنید تا صبح‌ها با پوستی شفاف و نرم از خواب بیدار شوید.

اهمیت روبالشتی در روتین پوستی

سعی کنید برای روبالشتی خود یک روبالشتی ساتن و ابریشمی انتخاب کنید. این کار علاوه‌بر آنکه چین و چروک کمتری روی پوست شما می‌اندازد طراوت پوست شما را هم دوچندان می‌کند. اگر از چشم‌بند استفاده می‌کنید هم سعی کنید آن را هم از همین جنس تهیه کنید. استفاده از روبالشتی ساتن حتی موخوره‌های شما را هم کاهش می‌دهد.

تعویض روبالشتی

روبالشتی شما چه پارچه‌ای معمولی باشد و چه از جنس ساتن و ابریشم باید به‌طور منظم شسته شده و تعویض شود. اگر این کار برای شما دشوار است کافی است چند روبالشتی داشته باشید تا در زمان مناسب آن را جابجا کنید.

آب بخورید

حتماً از اهمیت آب خوردن برای بدن و سایر اعضای بدن اطلاع دارید. آ‌ب خوردن رطوبت بدن و پوست شما را تأمین می‌کند. اگر خوردن آب برای رعایت روتین پوستی برای شما دشوار است بهتر است همیشه یک بطری آب کنار خود داشته باشید تا هرازگاهی کمی از آن را بخورید.

دیگر مقالات مرتبط

برای مطلع شدن از آخرین مطالب دکتر مینا
ایمیل خود را وارد کنید!

برای مطلع شدن از آخرین مطالب دکتر مینا ایمیل خود را وارد کنید!

اکنون دیدگاهی اضافه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مشاوره

تکمیل این فرم در دادن مشاوره بهتر به شما کمک می‌کند.

دکتر مینا رضایی